Съдържание
Открили сте техническа грешка? Докладвайте ни като селектирате грешната дума/и и натиснете CTRL + ALT + M. Благодарим Ви!
Този материал не Ви помогна?
Свържете се с нас

Как да активирам автоматично подновяване за моите услуги?

Автоматичното подновяване е функционалност, която Ви позволява да депозирате сума във Вашия клиентски баланс и да я използвате за бъдещи автоматични подновявания.

 

Как работи?

Ако имате наличност във Вашия клиентски баланс и сте активирали автоматичното подновяване за Вашите услуги, нашата система автоматично ще подновява Вашите услуги, таксувайки Ви от клиентския Ви баланс. 14 дни преди изтичането на Вашата услуга, поръчка за подновяване ще бъде създадена автоматично и ако е включено автоматичното подновяване за Вашата услуга, системата ни ще опита да заплати поръчката от Вашия клиентски баланс. Ако имате достатъчно средства в баланса си - поръчката ще бъде маркирана като заплатена и услугата - подновена. Ако нямате достатъчно наличност, то поръчката ще остане в статус Очаква плащане, но ще получите имейл, че наличността по Вашия клиентски баланс не е достатъчна за подновяване на услугата/услугите Ви.

 

Как да активирам автоматично подновяване за моята услуга?

Логнете се във Вашия клиентски профил и навигирайте до страницата с Вашите услуги. В таблицата, под дата на изтичане, ще видите дали автоматичното подновяване е включено за конкретната услуга. Ако желаете да го включите/изключите, то натиснете бутона Детайли.

 

 

Ще бъдете пренасочени към детайлна страница на услугата. В секцията Финансови параметри ще видите бутон за включване на автоматичното подновяване. Натиснете го и ще получите известие, ще функционалността е изключена/включена.

 

 

Ако нямате достатъчно баланс, то Вие ще бъдете подканени първо да захраните клиентския си баланс, след което да активирате автоматичното подновяване за Вашите услуги.