незавършена поръчка

Незавършените поръчки трябва да бъдат преглеждани внимателно и причините, които разколебават потребителите от това да завършат своята поръчка трябва да бъдат отстранени.

За разлика от “изоставената количка”, където купувачите са добавили артикули в кошницата си и напускат сайта, без да се опитват да платят, при незавършените поръчки потенциалният клиент е преминал през целия процес на плащане и въпреки всички усилия, които е положил, той не завършва успешно плащането.

 

Популярни причини за незавършени поръчки

Dripping off

Често посетителите, които за първи път добавят артикули в кошницата си и нещо в процеса на плащане изглежда съмнително за тях или има твърде много стъпки, преди да успеят да направят успешно плащане, те решават да напуснат уебсайта.

 

Payment Gateway

Предложете на клиентите си най-популярните начини на плащане, за да могат те да изберат кой да използват.

При успешно завършена поръчка, обикновено получавате известие..

В случай, че не получите такова известие, прегледайте настройките на payment gateway и се уверете, че нямате грешна информация, записана в URL адреса ви.

Винаги проверявайте отново дали всички настройки за плащане са точни.

Също така,страницата за успешно плащане трябва да изглежда като част от уебсайта, така че UX дизайнът на уебсайта трябва да се прилага и там.

 

Процесът отнема твърде много време

Ако процесът на плащане отнема твърде много време, често поръчките остават незавършени.

 

Неочаквани разходи

За да избегнете отказ от поръчката, уверете се, че всички допълнителни разходи са показани възможно най-рано. Хората често се отказват от покупка, когато цената на даден артикул се промени драстично от тази, която са видели в началото на поръчката.

 

Само разглеждам

Хората обикновено правят проучване, преди да купят и това е напълно нормално. Можете да създадете стратегия, която да привлече тези, които просто разглеждат като клиенти, като им изпращате имейли, които им предлагат кодове с намаления за разглежданите от тях продукти.

 

Намери по-добра цена

Ако цената на продукта е твърде висока спрямо подобни артикули предлагани на пазара, които са на много по-ниска цена, купувачите могат да решат да купят от друг търговец. Ето защо е важно да направите добро проучване и вашият онлайн магазин да има добри цени съобразени с тези в сектора, в който бизнеса ви се намира.

 

Съмнения в сигурността на плащанията

Всякакви опасения относно сигурността на плащането могат да имат драматичен ефект. Уверете се, че всичко в процеса на плащане изглежда законно и всички технически изисквания са спазени и сертификатът за сигурност на вашия уебсайт е валиден.

 

UX дизайн

Вашите клиенти са действителни хора и същите усилия, които инвестирате в начина, по който изглежда и работи вашият уебсайт, трябва да са приложени и в процеса на продажба и плащане. Всяка нова страница трябва да изглежда, като част от сайта и да бъде лесна за навигация.

 

Анализ

Винаги използвайте софтуера си за анализ, за ​​да наблюдавате поведението на потребителите. Важно е да знаете какви действия действително извършват хората, разглеждащи уебсайта ви, за да можете да го подобрите спрямо нуждите на посетителите си.

Уверете се, че обръщате внимание на това къде хората напускат сайта ви и защо. Ако има видима причина за това, полагайте усилия да подобрявате сайта, за да предотвратите тяхното излизане.

 

Заключение

За да намалите броя на непълните поръчки, редовно преглеждайте статистическите данни в своя аналитичен софтуер и правете промени в процесите според поведението на потребителя. Бъдете в крак с последните тенденции в индустрията за електронна търговия. Онлайн клиентите са реални хора и се нуждаят от същото внимание и чувство за сигурност и легитимност на онлайн магазините, както и във физическите.

Избери услуга и активирай за минути.

Стартирай без риск - предоставяме 30 днeвна гаранция за възстановяване на платената сума.

Започнете още днес