Нюзлетър

Защо твърдението, че Нюзлетър-а вече не работи е грешно?

Когато някой се абонира за вашия бюлетин, значи вече сте успяли да привлечете неговото внимание и той е достатъчно ангажиран, чe да ви предостави своя ценен имейл адрес. Това е чудесна възможност информацията, която публикувате да достигне до по-голям брой хора и последователите на вашия блог да бъдат информирани за вашето най-ново съдържание. Повечето хора прочитат поне темата на имейлите в своята поща, преди да ги изтрият. Това е вашата възможност да привлечете вниманието им.

 

Каква е ползата от Нюзлетъра и как може да помогне на вашия бизнес да се развива?

Нюзлетъра е чудесен начин да популяризирате вашето съдържание и да информирате аудиторията си за вашите топ продукти и съдържание, както вече споменахме. Това може да е от голяма полза за вашия бизнес. За да бъде висок процента на отваряне на изпратените от вас писма и да има ангажираност от страна на читателите ви в дългосрочен план, трябва да давате добавена стойност на своите последователи, за да имат те причина да искат да получават и четат имейлите ви редовно. 

Това може да се случи само, ако им предоставите полезна информация, от която те лично да могат да се възползват и да приложат.

 

Как да определим дали един нюзлетър е добър или лош?

Честота на изпращане на имейли

Ако разчитате на бюлетин за куриране на съдържание, което да ви информира за последните новини в дадена ниша, ще очаквате да го получавате редовно. От друга страна, подобни бюлетини имат за цел да ви спестят време и да не се налага да четете всеки ден новостите, които ви интересуват. Имайки предвид тези два факта, трябва да направите добър график за изпращане, така че да запазите интереса на читателя си.

Таргетирано съдържание 

Таргетирани имейли с лично съобщение към получателя са с по-добър open rate. За да повишите успеваемостта на своята имейл маркетинг кампания обмислете алгоритъм, който взема данните на потребителя и ги прилага според неговия интерес. Например, човекът, който чете вашия блог, се интересува от технически статии, които публикувате. В такъв случай не изпращайте редовно имейли с маркетингова тематика, а само такива с техническо съдържание. Особено след известно време, когато сте събрали информация за това, което интересува вашите читатели и кои имейли е по-вероятно да бъдат отворени от тях.

 

Ангажиращите нюзлетъри са: 

Релевантни – това означава, че са свързани директно с интересите на читателите. Представете си, че се интересувате от уеб хостинг и сте се подписали за тематичен бюлетин и те започват да ви изпращат имейли с модни статии и реклами. Определено ще се отпишете.

Интереснo – съдържанието на бюлетина трябва да бъде образователно, забавно или да радва получателите му.

Стойностно – добавената стойност е това, което поддържа интереса и вниманието на хората към дадена компания. Ако съдържанието, което създавате и разпространявате, образова читателите или им предоставя нещо полезно, те ще продължат да се връщат и да бъдат ангажирани. Това е правилният път към успеха.

 

Какво са така наречените lead magnets и как да ги използваме?

Терминът lead magnet се използва в маркетинга за безплатните услуги, които маркетолозите предлагат на посетителите на сайтове, за да се запишат за бюлетина им и да им предоставят своята контактна информация, като имейла. Такива магнити могат да бъдат:

  • Безплатни тестери

  • Промо кодове

  • PDF’и за изтегляне с полезна информация

  • Документи с подробни доклади

  • Списъци за проверка

  • Безплатни консултации

 

Това бяха едни от най-популярните lead magnet-и. Във всяка ниша те могат да варират в зависимост от интересите на клиентите и вашата цел. 

Ако познавате аудиторията си и предлагате на посетителите на уебсайта си нещо безплатно, което да ги интересува, те вероятно ще имат интерес да се запишат за вашия бюлетин. Тази стратегия може да помогне за изграждането на списъци с абонати, до които да изпращате електронни маркетинг съобщения.

След като спечелите добра репутацията за своя бюлетин, в очите на своите читатели, можете да започнете да им изпращате малко рекламно съдържание за предлаганите от вас услуги и продукти. Но никога не прекалявайте с това. Поддържайте процента на ценна информация много по-висок от рекламите във вашия бюлетин, за да не се отпишат последователите ви.

 

Заключение

Винаги се стремете да предоставите на читателите си полезна информация. Разликата между посредствения маркетинг и успешния такъв, че първият се опитва просто да ви продаде артикул или услуга. Вторият дава на публиката си добавена стойност. Давайте на вашите читатели добавена стойност и по този начин спечелете доверието им към компанията. Това е ключът към успешния маркетинг и трябва да се внедри в цялостната маркетинг стратегия, независимо дали се отнася до канали в социалните медии, публикации в блогове, фунии за продажби или нюзлетъра на компанията.

Избери услуга и активирай за минути.

Стартирай без риск - предоставяме 30 днeвна гаранция за възстановяване на платената сума.

Започнете още днес