Всяко начало е трудно и създаването и налагането на бранд е въпрос на много труд и упорита работа. Всяко ваше действие работи за изграждането на името на вашата компания и неговата по-голяма разпознаваемост в бъдеще, за това започнете още от първия ден с първия имейл, за да не губите време.

 

Едно от първите неща, за които трябва да помислите в началото е създаването на бизнес имейл. Тази задача трябва да бъде приоритетна, преди да започнете да комуникирате с бъдещите си клиенти.  

Макар да има много безплатни опции за стартиране на електронна поща е добре да инвестирате в закупуването на собствен домейн с вашето бранд име и разбира се, настройването на поща.

Бизнес имейла има важна роля в изграждането на вашия бранд, маркетинга и комуникацията с клиентите ви. Когато този имейл е на собствен домейн ще изглежда по-надежден и в същото време ще ви помогне да направите марката си по-разпознаваема.



Валидиране на подсъзнателно ниво

Когато използвате някоя от безплатните платформи за електронна поща, като Gmail или Yahoo рискувате да породите съмнение относно качеството на услугите, които предлагате на своите клиенти. Виждайки имейл, идващ от някоя от масовите платформи, клиентите ви могат да останат с грешно впечатление. Този тип имейли се използват по-скоро от индивиди, а не от действащи бизнеси и независимо колко усилия влагате и колко качествена е предлаганата от вас услуга, домейна от който се изпраща съобщението винаги ще буди съмнения относно легитимността на бизнеса и в крайна сметка може да загубите клиенти.
Ако все още нямате собствен домейн и хостинг може да разгледате нашите планове. Инвестицията не е голяма, но ще подобри значително имиджа на бизнеса ви и ще отвори повече възможности за развитие. 

 

Фирмените имейли са добър маркетинг инструмент

Всеки път, когато изпращате имейл, името на компанията ви попада пред очите на повече хора. Това е още един начин да утвърдите присъствието на бранда си и да привлечете нови клиенти! Създайте добре изглеждащи подписи и включете важна информация, като контактите на човека който изпраща съобщението, връзка към уебсайта, а защо не и социалните канали на вашата компания.

 

Повече контрол над информацията

Разликата между това да използвате имейли, хоствани от вас самите и такива, които са безплатни е огромна. Когато използвате собствен хостинг вие притежавате правата върху информацията, която се съхранява там. Това е огромно предимство, защото когато някой напусне компанията, вие контролирате имейла и поверителната информация, която той може да съдържа.

 

Вашите служителите ще имат възможността да променят паролите и настройките на техните фирмани имейли, но вие ще притежавате административните права, така че ако напуснат компанията, ще запазите своя достъп до критичната информация относно текущата комуникация с вашите клиенти и партньори. Можете също така да пренасочите входящите имейли от пощата на служител, който вече не е част от компанията, към имейла на друг човек, който ще поеме последващата комуникацията.

 

Поверителност

Друг минус при използването на безплатна платформа за електронна поща е, че когато се съгласите с условията за ползване, се отказвате от вашата поверителност и тази на вашите клиенти. Когато сключвате договор с компания за уеб хостинг, вие получавате гарантирана сигурност и поверителност за всички файлове, които се съхраняват на вашия хостинг. Ние от VPS.BG обръщаме сериозно внимание на поверителността на информацията и защитата на лични данни, цялата информация на нашите сървъри се обработва съгласно всички разпоредби. Ако искате да научите повече - прочетете страницата ни с Политики за поверителност. 

 

Използвайте вашия уеб хостинг и домейн пълноценно, особено ако вече сте платили за него. 

Настройването на имейл е лесно и не изисква много технически умения, каквито са необходими за създаването на уебсайт. Ако следвате стъпките по-долу, ще можете да настроите електронна поща с вашия бизнес домейн.

 

Ето как да създадете имейл, ако хостинг услугата, която използвате е с панел за управление cPanel:

Когато достъпите вашия cPanel трябва да следвате стъпките по-долу: 

  1. Открийте секцията за Имейли и кликнете на Имейл Акаунти;

  2. След като влезете в нея кликнете на бутона за създаване на Имейл;

  3. Попълнете информацията за новия имейл акаунт;

  4. Ако имате повече от един домейн, изберете към кой домейн желаете да създадете пощенска кутия;

  5. В долната част има някои допълнителни полета, които трябва да изберете, като дисков лимит и други.

 

Как да именовате имейл адресите си?

Уверете се, че имейлите, които създавате, има последователност, така че комуникацията от всички отдели на вашата компания да изглежда подредена.Няколко примера за това как да именовате вашите имейл адреси:

  • Име.Фамилия, например ivan.ivanov@mydomain.com

  • Инициали.Фамилия, например i.ivanov@mydomain.com

  • Име, например ivan@mydomain.com

  • Роля, например manager@mydomain.com

 

Колко имейла можете да настроите?

Без значение от размера на фирмата, дори да управлявате всички операции сами, можете да имате няколко имейли за различните операции като продажби, обслужване на клиенти, поръчки и т.н. Това ще създаде впечатление, че вашата компания е по-голяма, и когато дойде време да наемете специалисти за тези роли, можете просто да дадете този имейл на служителите си.

Открили сте техническа грешка? Докладвайте ни като селектирате грешната дума/и и натиснете CTRL + ALT + M. Благодарим Ви!